ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 研究紀要
  2. 16号

Reading Circles : Combining Collaborative Learning and Extensive Reading

https://kuins.repo.nii.ac.jp/records/456
https://kuins.repo.nii.ac.jp/records/456
90a582c7-13a0-462b-b155-df62139e4b4a
名前 / ファイル ライセンス アクション
10マイルスほか②.pdf 16-10 (255.0 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2015-09-10
タイトル
タイトル Reading Circles : Combining Collaborative Learning and Extensive Reading
タイトル
タイトル Reading Circles : Combining Collaborative Learning and Extensive Reading
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Collaborative Learning
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Extensive Reading
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 English Education
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 MACAULEY, Myles

× MACAULEY, Myles

WEKO 1032

MACAULEY, Myles

Search repository
NEVARA, John

× NEVARA, John

WEKO 1033

NEVARA, John

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 Small-group work and other forms of interactive, discussion-based education have come to play a more prominent role in the new higher education environment. As Light, Cox, and Calkins (2009) state in their popular text on pedagogy Learning and Teaching in Higher Education, “the opportunity to come together in small groups to change conceptions and explore theories and insights provides students with one of the most important learning experiences higher education has to offer.” This article looks at one such form of smallgroup, discussion-based learning - reading circles - and provides some evidence, both theoretical and practical, supporting further utilization of reading circles in English as a Foreign Language (EFL) classes and non-EFL classes.
After the abstract, the paper is divided into seven sections: 1) the historical and theoretical background to reading circles, 2) practical considerations, 3) reading circles in the EFL classroom, 4) personal experiences in conducting reading circles, 5) introduction of the survey participants and procedure, 6) results and discussion of the survey, and 7) conclusions.
書誌情報 研究紀要

号 16, p. 109-122, 発行日 2015-03-31
出版者
出版者 関西国際大学
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA11544811
論文ID(NAID)
内容記述タイプ Other
内容記述 40020539686
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-20 16:33:49.151289
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3